Moja starostlivosť s Priody

by - November 03, 2017



Ahojte,
pred pár mesiacmi sa mi prvýkát dostala do rúk úplne nová značka starostlivosti o pleť, ktorú som doposiaľ nepoznala. Testovala som denné sérum a očný krém, ktorý mi vydržal doteraz. S prípravkami som bola veľmi spokojná a preto som sa veľmi potešila ponuke spolupracovať ďalej a byť súčasťou tímu Priody ako ambasádorka spolu s ďalšími šikovnými blogerkami.
Na výber na otestovanie sa mi teraz dostala rada prípravkov určených na spomalenie starnutia pleti a zastavenie prvých známok tvorby vrások. Balíček obsahoval tri masky, dve séra, denný krém a tonikum. V tomto príspevku Vám priblížim svoje prvotné dojmy z testovania a prvé viditeľné výsledky. Medzi výrobkami ma paradoxne prekvapili tie, ktoré ma zaujímali na prvý pohľad menej. Už teraz Vám môžem povedať, že som si tu našla top výrobok, ktorý u mňa dostal čestné miesto. A nebude iba jeden. Keďže rada obsahovala kompletnú starostlivosť, mohla som hodnoverne otestovať, ako mi značka Priody vyhovuje. Ak zaujme aj Vás, na konci článku Vás čaká kupón na zľavu 25 % a dopravu zadarmo v eshope Priody.


Značka Priody vo svojom portfóliu obsahuje aj pleťové masky z netkaných textílií. Je to už pomerne známa vec, no treba vedieť, že pri tomto druhu masky si z pleti po jej použití nič neoplachujete. Textília je napustená účinnými látkami, ktoré po dobu pôsobenia masky prechádzajú do pokožky a po jej odstránení z pleti si zvyšok "séra" jednoducho masírujte do pleti. Priznám sa, že tento typ masky mi nebol veľmi sympatický, no nemám rada ani klasické masky, ktoré je potrebné oplachovať.
Testovala som:
Revitalizačná maska na bradu a líca
HydraMax hydratačnú masku
Revitalizačnú liftingovú masku

Revitalizačná maska na bradu a líca je v podstate menšia, v tvare polmesiaca a otvormi po bokoch, ktoré si môžete dať za uši a maska Vám krásne drží na brade a lícach. Je vždy dôležité používať masku na odlíčenú a vyčistenú pleť čistými rukami. Zbytočne by ste skazili efekt prípravku a keďže masky sú vhodné aj na opakované (2-3x) použitia, netreba ich zaniesť nečistotami, či mikroorganizmami. Po použití masku vložte do obalu a dajte do chladničky. Nemali by ste ju však skladovať dlhšie ako 5 dní. Mne tieto masky vystačili na 2 použitia. Tak, ako väčšina masiek, obsahuje kyselinu hyalurónovú, kolagén, ktoré spevňujú pokožku. Bola som prekvapená, že po jedinom použití uvidím okamžitý výsledok. Po použití som si vmasírovala zostatok do pokožky a už na dotyk, ale aj samotný pocit bola pleť vypnutá, pružná, svieža a rozjasnená. Keď som si aplikovala tonikum, séra a krémy a nalíčila sa, make up mi na pleti držal úplne ináč ako zvyčajne. Priznám sa, že mi bolo ľúto, keď som všetky masky dopoužívala.
Často sa ženy sťažujú, že si nevedia určiť typ svojej pleti, nevedia si nájsť vhodný make up. Z mojej skúsenosti môžem povedať, že v 90% prípadoch je problém v tom, že si ženy pred líčením nepripravujú pleť. "Umyla som si tvár mydlom, odličovala som sa vprche vodou, dávam si iba micelárku...". Toto sú najčastejšie odpovede na to, čo robia ženy s pleťou pred líčením, či ráno, večer a samozrejme, veľmi nesprávne. Preto som sa aj rozhodla nakrútiť video o starostlivosti o pleť, o mojej rutine, ktorú si možno osvojíte aj vy a zistíte, že Vaša pleť možno nie je až taká problémová, a make up nie je až taký nekvalitný :)

Ďalšie dve masky - HydraMax hydratačná a Revitalizačná liftingová maska sú už určené na celú tvár, HydraMax dokonca aj na bradu. Oceňujem to, ako moja pleť po nich vždy vyzerala. Nemusela som sa v podstate ani do zrkadla pozerať, pretože som cítila, ako sa mi napla pokožka, aká bola pružná a krásna, vláčna, jedna radosť. Krása nie je iba o dekoratívnej kozmetike, ale ide od základu. A základom je to, čo svojej pleti dáte, počínajúc stravou, životným štýlom, ale aj starostlivosťou v podobe kozmetiky. Maska HydraMax obsahuje kyselinu hyalurónovú, peptidy, elastín a matrixyl,  predstupeň kolagénu. Liftingová maska obsahuje navyše aj výťažok z uhorky. Čo Vám môžem poradiť je nájsť si chvíľu pre seba, relaxovať a nechať pôsobiť masky. Je to to naj, čo môžte pre seba na začiatok urobiť.




Pleťové tonikum. Toto je ten top výrobok, o ktorom som Vám hovorila. Aplikuje sa až po vyčistení pleti jemným vklepávaním. Nechcem povedať, že sa s ním máte prefackať, ale môžete, a je to v poriadku :D. Výrobok slúži zároveň aj ako sérum, je to multifunkčná vec, bez ktorej ja svoj deň ani nezačínam. Ak by som si mala vybrať niečo, čím sa chcem zásobiť na celý rok dopredu, bolo by to toto tonikum. Už pri nanesení na ruku je vidieť inú konzistenciu, na akú ste pri kozmetickej "vode" zvyknutí. Na dotyk cítiť, že svojim zložením pripomína spomínané sérum. Obsahuje kyselinu hyalurónovú a je vhodný na všetky typy pleti. Pokožka vyzerá tak, ako pri použití masiek - vláčna, jemná, pružná. A keďže Vás, svoje čitateľky mám veľmi rada, už onedlho si môžete o (nielen) toto tonikum aj zasúťažiť, tak sledujte aj môj FB :).




Zlaté sérum s EGF je ďalším výrobkom, ktorý Vám chcem predstaviť. Je to menšie, 10 ml balenie séra, ktoré obsahuje čiastočky zlata, ktoré majú schopnosť zadržiavať vodu v bunkách, a robiť našu pleť krajšou, zdravšou. Ďalšou významnou zložkou je epidermálny rastový faktor, ktorý sa podieľa na obnove vrchných vrstiev buniek pokožky, pretože stimuluje bunkové delenie a svojou funkciou pripomína činnosť iných rastových hormónov, ktoré naše telo produkuje samo prirodzene. Sérum má tekutejšiu konzistenciu, takže balenie vystačí dlhšie, ako by sa mohlo zdať. Pre krajší efekt odporúčam séra a krémy aplikovať aj na krk a dekolt, pretože na tieto časti tela sa pri starostlivosti veľakrát zabúda a pritom práve my ženy by sme sa o ne mali lepšie starať. Špecifický účinok séra som zatiaľ ešte nevnímala, preto Vám ho priblížim viac v ďalšom článku.


Predposledným produktom bude opäť sérum, tentokrát vo väčšom, 30 ml balení. Jedná sa konkrétne o Kolagénové sérum s obsahom kyseliny hyalurónovej. Balenie obsahuje praktickú pipetku, ktorá slúži na jednoduchšiu a hygienickú aplikáciu. Sérum je tekutej konzistencie a tiež stačí použiť maličké množstvo na pleť, krk a dekolt. Pri aplikácii séra, alebo krémov si vždy dávajte pozor, aby ste mali nielen čisté ruky, ale masírovali pleť v proti smere gravitácie krúživými pohybmi. Zabezpečíte svojej pleti liftingovú masáž navyše. Zbytočným ťahom pokožky smerom nadol by ste si len uškodili. Sérum si pravidelne striedam so zlatým. Moja pleť nie je podráždená, reaguje na ne veľmi dobre, make up na pleti sadne vždy stopercentne. Lepší pohľad na tieto výrobky Vám však budem vedieť priniesť až v ďalšom článku, ako som už spomínala avšak zatiaľ som nadmieru spokojná.


Na záver v starostlivosti o pleť prichádza pochopiteľne denný krém a očný krém. Ja som na otestovanie dostala Liftingový denný krém, ktorý okrem kolagénu, kyseliny hyalurónovej a extraktu z hrozna obsahuje obrovské množstvo zaujímavých účinných látok v boji proti starnutiu pleti. Má stredne hustú konzistenciu a napriek pomerne veľkému baleniu (50ml) s ním môžte pokojne šetriť. Veľmi dobre sa totiž na pleti rozotiera a takmer hneď vsiakne do pokožky. Nie je parfumovaný, nedráždi pleť a pripomína mi môj obľúbený "lekárenský" krém, ktorý mi dal kedysi dokopy pleť po užívaní retinoidov. Z toho vyplýva jeho vysoko hydratačný efekt, ktorý som si všimla už po pár použitiach.

Mám pre Vás sľubovaný kód na nákup produktov PRIODY vo výške 25 % + poštovné zadarmo. Pri nákupe stačí zadať kód PRITOP25 a zľava sa Vám automaticky uplatní. Platnosť zľavového kódu je 17.12.2017.

Na záver by som zhrnula, že po otestovaní viacerých výrobkov Priody som ostala veľmi milo prekvapená. Dokázali úplne nahradiť moje doterajšie obľúbené produkty, dokonca ich svojim efektom predčili. Nepíšem to preto, že práve túto kozmetiku testujem a logicky nepoužívam iné značky pleťovej starostlivosti. Pleťové masky, tonikum (!!!) a tiež krém na mne zanechali efekt takmer okamžite po použití. Líčenie takto hydratovanej, sviežej pleti je radosť.
Teším sa, že som Vám mohla o produktoch povedať niečo viac a budem pripravovať pre Vás spomínané video, ďalší článok a skvelú súťaž o produkty Priody, do ktorej sa dúfam zapojíte. 💜
Krásny deň a víkend,


You May Also Like

4 comments

  1. To vypadá tak hezky! Strašně se mi líbí ty obaly. Zatím jsem od téhle značky nic neměla :)

    MagicBeautyLife

    ReplyDelete
  2. Super článok....a určite aj kozmetika idem si hneď objednať denný kremik❤️

    ReplyDelete
  3. Leniii, aj ja chcem tak krásne fotiť!!! :)) fakt paráda, nádherné!!
    Drew's Beauty

    ReplyDelete
  4. Neskúšala som od Priody zatiaľ nič, no rada by som. To tonikum vyzerá z tvojho popisu dobre.
    Bianka

    ReplyDelete

Labels

abc derm Advent adventný kalendár aktivátor vitamín C Albi alcina alergia na slnko amoureux AnneMarie Borlind ANNEMARIE BÖRLIND anti ageing antioxidant aphloia aqua nature armani Aromaterapia aromaterapia Vianoc ashvagandga atopická dermatitída atopická pokožka atopik autumn avon Baby babyliss BaByliss PRO Titanium Tourmaline Balzam na pery balzamy na pery bambucké maslo BB krem BB krém Beauté Pacifique beauty BellaRose bio kofein bioderma bioruza biotechnologická pavučina birthday Black Friday Black Friday notino blog blogger bloggers body body mist bourbon boutique Calvin Klein Cara Mia Ti Amo care catrice catrice cosmetics CC krem ceruzka na oči česanie Cestovanie cestovné balenie kozmetiky chanel chemicky peeling Chloe Chloé chodidlá Chromafusion chyby v líčení cistenie cistenie pleti Čistenie pleti cistenie stetcov cistiaci gel čistiaci sprej citrusová vôňa Cleanser coldcream cosmetics cream cut crease dámska vôna dámska vôňa dánska kozmetika darček darceky darčeky darčeky ku dňu otcov darčeky na Vianoce darceky pre muzov darčeky pre mužov darčeky pre ženy Deep Euphoria dekorativka dekoratívka dekoratívn a kozmetika dekorativna kozmetika dekoratívna kozmetika deň matiek Deň otcov denny krem deodorant DEOGUARD depilácia a epilácia dermablend dermabrázia dermatokozmetika dermokozmetika desatoro Deti detox detska kozmetika Detská kozmetika dewy dezodorant Dieťa disney Disney EP Line Divine Decadence doplnky doplnky výživy Double Wear Dovolenka eau so daring eko elixir Enzymovy Peeling Estée Lauder Euphoria event eyebrow tutorial obočie avon pupa milano eyeshadow face cream fall farbenie obočia farbenie vlasov farby na vlasy fast and fabulous favi Favi.sk fén na vlasy fitness fitness strava fixing flora flora by gucci fluid fluidny makeup foto fotokniha fotoobraz friends Ganz Schon Lang gel Gél lak gel shine gelove nechty gélové nechty GFC Giorgio Armani giveaway glam it up GOSH grace cole granatove jablko gucci Gucci Guilty Gucci Guilty Absolute guerlain Guilty hair hairstyle hairstyling hand care hand fluid health Healthy lifestyle hesperidin himalaya hodinkakrasy horčík HUGO BOSS hyaluron HYALURON 2.0 hyaluronove ocne obklady hydra végétal hydratacia hydratácia hydrogélové vankúšiky Hypnôse IN2U INCA Collagen inspiracia instafix interaktívna ceruzka interier intímna hygiena IPL epilátor jar Jean Paul Gaultier jesen jeseň jesenná vôňa jeunesse kabelka kapsuly kofein kokosovy olej Kórejská kozmetika koriander Korika kozmetická taštička kozmeticke sady kozmetika kozmetika na zimu krasa krása krasotika krem krém krém na oči krem na ruky kremík kruhy pod očami kulmofen Kúpeľ kúzelné čítanie kvetinová vôňa kvetinovo ovocná vôňa pre ženy kvetiny kvety kyselina hyaluronova kyselina mliečna L´Oréal Professionel Serie Expert Inforcer La Nuit Trésor Nude lak na nechty Lancôme Lancôme. vône lash love láska Le Male Legend Spirit lesky na pery letne novinky letné tipy leto licenie Líčenie linka Linola Linola Face lip colour lipcolour lipstick Liu Jo live fearlessly loosing weight Lovely U Ma Vie magneticka paleta magnézium makadamiovy olej make up make up art makeup Makeuprevolution man mango Marc Jacobs mark mark face and body mark scrub mary kay marykay MaryKayDoma masáž maska maska na oči maska na pleť mastná pleť matny ruz MATRIX Matrix Total Results matt maybelline metallic metallic meets matt mikrodermabrazia mikrodermalna kolekcia plus minerály miracle 3D miracle set MK modeláž modelaz nechtov Modio Modio.cz moja kabelka mokrá pedikúra Mon Evidence Montblanc morský kolagén MUR muscle aggressive muscleagresive muzi muži muzsky krem mýty o líčení nabytok nakupovanie nakupy nákupy NaniNails NaniNails. nechty NaniNails.sk Naturally nature nechty Nemecko neve cosmetics nocne serum nocny krem nohy Nomade notino Notino travel notino.sk notinosk notinosk suché vlasy novinky nude nutri kofein komplex nutri shine NYX professional make up o mne začíname getting started about me obočie ochranny fluid očná starostlivosť ocne obklady očné okolie očné sérum očné tiene očné vačky ocny krem odličovacia rukavica odličovacie tampóny Odličovanie pleti odstraňovanie chĺpkov odtieň oleje olivy omyly omyly skincare online databaza online nakupovanie opaľovacie prípravky opaľovanie oral b pro ovocná cyprusová vôňa ovocna vona paleta paletka Paradoxe Gift Box parfem parfém parfém pre ženy parfemovana voda parfémy parfémy pre ženy parfumovana voda parfumy pedikúra peeling peony perfect palette Pery petra lovely hair petralovelyhair photo Photoderm planet spa plantur 21 plet pleť pletova kozmetika pleťová kozmetika pletova starostlivost pleťová starostlivosť pletova voda pletove serum pletovy krem podklad pokozka pokožka pokožka hlavy pomegranate popraskane pery porovnanie poškodené vlasy pre aging krém pre mužov present pretty rose prípravky na opaľovanie príroda prirodna kozmetika prírodná kozmetika Produktove Ranajky pudrovy fluid pure light recenzia RefectoCil relaxácia remington resvetralol review revlon riasenka rose rose water rouge allure ink ruz rúž ruz na pery ruza ruzova ruzova voda ruzovy olej saal digital saaldigital samoopaľovacia pena samoopaľovanie satenove ruky saténové telo satin body satin hands satin lips scholl self tanning serum sérum sérum s vitamín C a E shalimar shopping shower Si singles day skin care skin manager Skincare skinvigorate Skinvigorate Sonic kefka skvalán Slnečná kozmetika Slnečná ochrana slnko soaphoria sonická kefka sonické čistenie spálená koža Spálenie špirála šport SPORTIQUE sprchový gél sprej squalane srchova pena ST MORIZ starostlivost starostlivosť starostlivosť o očné okolie starostlivost o pery starostlivosť o pleť starostlivosť o pokožku starostlivost o ruky starostlivosť o telo starostlivosť o vlasy štetce štetec styling suchá pedikúra suchá pokožka hlavy suche pery suché ruky suché vlasy summer sun di gioia superstay matte ink súprava štetcov svadba sviatky sviečky Swartzwald system hydro T zóna tekuty matny ruz telová hmla telová kozmetika telová starostlivosť telové mlieka telove sufle telový mist telový sprej terapia vôňou testovanie Textilná maska timewise tint tip na nakupy tipy na darceky tipy na letný makeup toaletna voda toaletná voda tonikum tonovaci krem trendy TRESemmé tričko true typ pleti typológia pleti učenie Učenie hrou ultrahd úpal úprava obočia Uriage UV gél valentín Valentínske tipy vanilka vanilkový sprej vanilla vanilla blush vápnik vaxicum Versace Versace Crystal Noir vianoce Vianočné darčeky vichy Victoria´s Secret VIP Ranajky vitamín C Vlasová kozmetika Vlasová ochrana vlasova starostlivost vlasová starostlivosť vlasy vlnité vlasy vodeodolné líčenie vona vôňa Vôňa pre mužov vonné sviečky Výbava pre bábätko výkon vypadavanie vlasov wedding Weleda wishlist Yankee Candle YSL Yver Rocher yves rocher Yves Saint Laurent zazracna kolekcia zdravie zdravie benu lekáreň ženy zima zlato v zime zmiešaná pleť Zoeva Rose Golden luxury set vol 3