Prvé narodeniny a GIVEAWAY - ukončená

by - May 03, 2017



Súťaž ukončená, gratulujem výherkyni Zdeňke, ktorú som kontaktovala prostredníctvom emailu :) 
Ďakujem všetkým za účasť a dúfam, že sa opäť zapojíte pri ďalšej GIVEAWAY na mojom blogu.
Lenka

Pekný deň všetkým!
S radosťou Vám oznamujem, že môj blog sa okolo konca marca tohto roka prehupol prvým rôčkom svojho účinkovania a ja som dlho rozmýšľala, ako ho spraviť zaujímavejším. A tak som sa znova pustila do programovania, grafiky a návrhov a prerobila celú "konštrukciu" blogu, ktorý je, aspoň dúfam, prehľadnejší. Nad logom som si lámala hlavu asi najviac. Nakoniec som sa pustila do vlastnej grafiky a som rada, že sa mi to podarilo, pretože väčšinou preferujem, ak veci nesú môj rukopis.

Počas prvého roku môjho blogovania som sa postupne oboznamovala, ako to v tomto "svete" chodí a nadviazala viaceré skvelé spolupráce, za ktoré som vďačná. Spoznala som obrovské množstvo perfektných ľudí a vyskúšala (nielen) kozmetiku rôznej kvality a značiek.Keďže tento článok je tak trochu narodeninový a k narodeninám patrí aj bilancovanie, v krátkosti Vám uvediem aspoň zopár milých faktov o mojom blogu.

Štatistiky

- Blog po dobu svojho účinkovania dosiahol viac ako 20200 zobrazení, z toho najviac si ho pozerali Slováci, potom Češi, Američania a Rusi. Medzi krajinami nechýbala ani Austrália, Nórsko, Čína, či Taliansko.
- 74% zobrazení blogu bolo realizovaných v prehliadači Chrome a na konci chvosta zoznamu boli prehliadače, ktoré sama nepoznám - GSA, CriOs...
- Z operačných systémov viedol Android so 49%, nasledoval Windows a iPhone. V zozname nechýbali ani OS ako Macintosh, Linux, BB10 a podobne.
- Na môj blog ste si klikli v prevažnej väčšine z linkov na facebooku, google, ale i instagramu a portálu blogerky.cz.

GIVEAWAY


Čo sa týka príspevkov, ste najviac klikali na článok o šatkách z eshopu blogerky Sissque čiapkovo.sk, a v tesnom závese za týmto článkom bola recenzia na kefku Mary Kay Skinvigorate. A tak som si povedala, že keď už blog oslavuje prvé narodeniny, mali by sa rozdávať darčeky. Keďže Vás táto kefka najviac na blogu zaujala, ponúkam Vám možnosť o ňu súťažiť ako moje poďakovanie za Vaše sledovanie, milé komentáre a podporu!





Balenie obsahuje dva náhradné nadstavce, samotnú kefku, návod na používanie a dve batérie. Kefka je úplne nová, čo je samozrejmosť pri mojich súťažiach. ☺

Podmienky súťaže : 

1 Sledovať môj blog prostredníctvom GFC a mať doručovaciu adresu SR / ČR (návod tu )
2. V komentári v tomto článku uviesť svoj EMAIL.

Nepovinné : Ak ma sledujete na instagrame, alebo facebooku, môžete si pripísať ďalšie komentáre podľa toho, na koľkých sociálnych sieťach ma sledujete.

GIVEAWAY končí 13.júna o polnoci a výherca bude vyhlásený 14.6.2017.

Všetkým držím palce, a prajem veľa šťastia! Výhercu budem losovať prostredníctvom random.org a losovanie budete vidieť v mojich instastories.


You May Also Like

46 comments

  1. To by bol hriech nesledovať takú skvelú a šikovnu make-up artist❤❤si proste jednotka❤❤pre mňa veľká inšpirácia
    tatiankasevcikova@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Gfc Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz

    ReplyDelete
  3. Fb Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz

    ReplyDelete
  4. Instagram eva richterová Ervulenka@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. IG: anbeautysk
    alena@anbeauty.sk

    ReplyDelete
  6. Soňa Lazorikova GFC
    Email: s.lazorik@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Díky za soutěž. Matka má podobný čisticí kartáč a chválí ho, tak zkouším štěstí. Sleduji přes GFC jako Jana Nováková. philosoraptorka@gmail.com

    ReplyDelete
  8. email: katicova.petra@gmail.com
    fb: Katicová Petra
    blahoželám k uspešnému prvému roku :)

    ReplyDelete
  9. Přeju ti spoustu dalších úspěšných let s blogem ! :)

    GFC: Gabriela Indrová

    gabcai@seznam.cz

    ReplyDelete
  10. Oh, gratulujem a prajem ešte veľa úspešných rôčkov v blogovom svete, prajem ti, nech sa ti čo najviac s blogom darí <3 GA je naozaj krásna, bola by škoda aspoň neskúsiť šťastie, všakže. xx
    sdubravova@gmail.com

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    ReplyDelete
  11. GFC Mirka Škampová
    miuka1@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. FB Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz
    Přeji mnoho další inspirace!

    ReplyDelete
  13. GFC: Alexandra Petriková
    Email: lyziee25@gmail.com

    ReplyDelete
  14. FB: Alexandra Petrik
    Email: lyziee25@gmail.com

    ReplyDelete
  15. IG: alexandraa_222
    Email: lyziee25@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Tak to gratuluji! A vypsala jsi opravdu zajímavé poznatky o blogu. Doufám, že až oslavím první narozeniny mého blogu, tak to bude stejně tak super jako u tebe :)
    na GFC tě sleduji a mail je linda.pazderova@gmail.com
    Jsem zvědavá kdo vyhraje :)

    Inspiration by Linda

    ReplyDelete
  17. Cool giveaway, Darling! I really like <3
    My email - shkvo99@gmail.com
    I'd be happy Friendship Blog (Subscribe to your Blogger) ♥
    Julia Shkvo

    ReplyDelete
  18. michaelastreckova47@gmail.com drzim nám vsetkym palce 💋

    ReplyDelete
  19. Si inšpiráciou pre nás ktoré sa máme ešte veľa čo učiť a je nám cťou sledovať tvoj blog :-)
    nagyova85@gmail

    ReplyDelete
  20. Si inšpiráciou pre nás ktoré sa máme ešte veľa čo učiť a je nám cťou sledovať tvoj blog :-)
    nagyova85@gmail

    ReplyDelete
  21. ja som tu prvý krát, tak sa teším, čo sa podozvedám
    mullerova.nespora@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Ahoj, gratuluji k prvním blogovým narozeninám:-). Sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková. mail: ssimka@centrum.cz

    ReplyDelete
  23. Krásné první blogové narozeniny přeji! :)
    sleduji přes GFC: Martina Slancová, e-mail: slancova.m@seznam.cz

    ReplyDelete
  24. krásne prvé blogové narodeniny!!
    gfc: Alexandra Čuchorová
    mail: alexcuchorova@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Ahoj,veľmi sa mi páči tvoj blog ,hlavne ten desing je úplne skvelý,napriek môjmu mladému veku sa zaujímam o líčenie asi pre mňa veľkou inšpiráciou :)Ak by sa mňa usmialo šťastie,bolo by to super a túto čistiacu kefku by som podarovala mojej mamine k jej blížiacim sa narodeninám,ako malý darček s porovnaním čo všetko pre mňa robí ,ďakujem a nech sa ti ďalej darí:)


    GFC - Lucia Galanová
    mail - lucy.galanova@gmail.com

    ReplyDelete
  26. IG- luca_lucya
    mail - lucy.galanova@gmail.com

    ReplyDelete
  27. natalyadameova@gmail.com

    sledujem:!)
    http://thenoela.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  28. Krásna Giveaway! Sledujem ako Caroline Cor, e-mail: carroline.wrr@gmail.com
    Caroline

    ReplyDelete
  29. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Gratuluji! :)
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    ReplyDelete
  31. IG: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Instagram
    ivetka.hlasicova@gmail.com

    ReplyDelete
  33. GFC: Katka Margitanova
    katkamargitanova@gmail.com

    ReplyDelete
  34. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  35. Instagram : katkamar
    katkamargitanova@gmail.com

    ReplyDelete
  36. FB: Katarína Margitanová
    katkamargitanova@gmail.com

    ReplyDelete
  37. GFC: KLára Odehnalová
    klara.odehnalova1@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Sledujem ako Zuzana M :)
    Kefka naozaj vyzera zaujimavo, este som nic take nrskusala :)
    Mas krasny blog a prajem ti vela dalsich uspesnych rokov!
    susanmarc@azet.sk

    ReplyDelete
  39. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    ReplyDelete
  40. FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    ReplyDelete