Think globally, act locally s Yves Rocher
Krásny letný večer všetkým,
dlhšie som sa neozvala, pretože sme si boli s rodinkou oddýchnuť pri mori a tak sa oddýchnutá a plná energie vraciam do reality a k Vám. Rada by som Vám dnes priblížila koncept rastlinnej kozmetickej značky Yves Rocher a povedala niečo o ich novinkách.
Som si istá, že značku Yves Rocher viacerí poznáte. Určite ste si vo väčších nákupných centrách všimli ich vkusné obchodíky s kozmetikou rôzneho druhu. Ja sama do nich rada zavítam, jednak pre naozaj široký a zaujímavý sortiment a tiež preto, že som v nich mala vo väčšine prípadov pozitívnu skúsenosť s predavačkami, ktoré boli ochotné a milé. Možno si poviete, že to je maličkosť, ale pre mňa je ochota, slušnosť a úroveň základom. Veľakrát sa bohužiaľ aj ja sama pozastavím nad formou komunikácie a (ne)ochotou u ľudí. A nemusí to byť v obchode. Môže to byť forma emailovej komunikácie, telefonátu, či osobného stretnutia. Aj preto som sa veľmi potešila ponuke spolupráce s mojou obľúbenou značkou, kde si dávajú záležať na všetkom - kvalite, výrobkoch a komunikácii.
Yves Rocher je francúzskeho pôvodu a firma si ako taká dáva záležať na svojich produktoch už od ich výroby, surovín a celého procesu spotreby a vplyvu na životné prostredie. Väčšinou si ako jednotlivci neuvedomujeme pri každodennom zhone, čo ľudská činnosť pre prírodu znamená. My sa máme fajn, máme ešte stromy, vodu a horský vzduch, no naše deti o pár desiatok rokov s najväčšou pravdepodobnosťou nebudú vedieť, čo tieto pojmy znamenajú. Jedna plastová fľaša sem, druhá igelitka tam... a keď si to takto povieme všetci, niet sa čomu čudovať, že naša planéta nám následky dáva pocítiť naplno. Značka Yves Rocher sa preto postupne snaží vynovovať technológie a byť čo najšetrnejšia k prostrediu. Či už odľahčovaním obalov, alebo úpravou zloženia jednotlivých výrobkov.
Aj môj balíček mi prišiel zabalený v papierovej obálke, v papierovej krabici vystlanej slamenými prúžkami. Možno to znie ako blbosť, ale treba si všímať aj detaily 😻.
Yves Rocher aktuálne prichádza na trh s novinkou - Koncentrovanými sprchovacími gélmi v balení 100 ml. Toto balenie sľubuje, že vydrží až 40 použití. Dá sa teda porovnať s klasickým 400 ml balením, ktoré značka predávala doposiaľ. Preto som okrem 3 koncentrovaných gélov obdržala aj jedno klasické balenie na porovnanie. Testovala som nasledovné vône:
- Mango a koriander 100 ml aj 400 ml
- Olivy a petitgrain 100 ml
- Bourbonská vanilka 100 ml
Vanilka ma potešila hneď, pretože mám doma hádam všetky výrobky tejto rady vo svojej zbierke ako správny vanilkový maniak :). Najviac ma však zaujalo Mango a koriander a som veľmi rada, že som mohla konečne vyskúšať niečo nové, pretože ja ako zarytá konzerva veľmi neskúšam nové vône. Veľmi príjemná, jemne ovocná, nie presladená vôňa. Olivy a petitgrain pôsobia zas takým tým pre mňa eko dojmom, čistá vôňa, nie pre každého a asi by som ju zaradila medzi unisex vône - za mňa taktiež áno.
Keď som gél prvýkrát použila, prekvapil ma nový systém dávkovania. Odklopíte uzáver a jemne stlačíte flaštičku a ona akoby sama dávkuje primerané množstvo gélu (veľkosť lieskového orieška ). Je ho treba naniesť na vopred navlhčenú pokožku, lebo je veľmi hustý. Spočiatku som neverila, ale naozaj mi na celý proces sprchovania stačila jedna pumpička gélu. Keď som už začala experimentovať a stlačila flaštičku oveľa silnejšie, tak som si akurát silným prúdom gélu ostriekala sprchu. Stačí primerane. Toto mám rada, lebo sa už mokrá nemusím babrať s ďalším otváraním fľašky a dávkovaním, s tým že ostáva všetko naokolo mokré a často aj zašpinené od gélu, čo možno zaujme skupinu obsedantných čitateľov :). Gél je síce dosť hustý, ale v kontakte s vodou okamžite pení a je ho dostatok. Oceňujem aj maličkú praktickú fľaštičku do ruky, ktorá je spratná a ľahká. Logicky som si ich všetky bez rozmýšľania zobrala so sebou na cesty. Toto je určite obrovská výhoda voči klasickému baleniu. Po sprchovaní som mala pocit podobného efektu, aký bol pri klasickom balení. Pokožka čistá, svieža, hydratovaná a príjemne voňavá. Ako som už spomínala, mango a koriander bol pre mňa favoritom, ale mením tieto gély podľa nálady.
A čo je na týchto géloch eko ?
- recyklovateľné balenie- umývacie zložky výlučne prírodného pôvodu
- o 50 % menšia spotreba plastov
- ľahko odbúrateľné zloženie
- za každý zakúpený gél je vysadený 1 strom
Páči sa mi, že sa v tejto uponáhľanej dobe nájde aj skupina nadšených ľudí, ktorí myslia dopredu. Kedysi nám naša profesorka angličtiny na gymnáziu hovorila " Think globally, act locally ". A to asi vystihuje aj podstatu tejto značky. Yves Rocher pod heslom ACT BEAUTIFUL vytvára lepšie a lepšie výrobky, ktoré chránia prírodu, mysliac aj na ženskú krásu, čo je skvelé.
Ja sama som rada, že môžem takéto výrobky testovať a vyjadriť svoj názor. Minimálne ak ním presvedčím aspoň jedného človeka, budem rada.
Skúšali ste tieto koncentrované gély už aj vy ? Zaregistrovali ste ich v predajniach Yves Rocher? Dajte mi vedieť dole v komentároch :)
Prajem krásny zvyšok dňa,
4 comments
tieto som ešte neskúšala ale páčia sa mi tiež sa v obchode rada zastavím tie musia kraasne voňať, ja zase vanilku moc nemusím možno sem tam ale keby si mam vybrať beriem mango a olivy:)) tiež som nedavno písala nejaké články s YR budem rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu:))
ReplyDeleteTie sprcháče som si úplne zamilovala, Yves Rocher mám rada už niekoľko rokov :) Krásne fotografie Leni ♥
ReplyDeleteTyto sprchové gely už také nějaký ten čas mám doma - přesněji olivy a petit grain a vanilku, kterou si šetřím na podzim až bude na takovou sladkou vůni ten správný čas. Musím říct, že jsem s nimi velmi spokojená a baví mě celý koncepti právě to menší balení vhodné na cesty.
ReplyDeleteJá jsem sprcháče viděla akorát jako dárek u časopisu :)
ReplyDelete