Kozmetika W7, Jordana, Ardell a E style first impressions

by - July 06, 2016


Ahojte všetky farby-, krásy- a beautychtivé ženy ! :) Dnes sa k Vám prihováram vrámci testovania kozmetiky rôznych značiek, s ktorými som ešte nemala tú česť. Jedná sa o podkladové bázy pod očné tiene značky W7, luxusnú paletku očných tieňov Jordana, ceruzky na pery značky E style a opäť Jordana a na záver Vám rada predstavím ceruzky na oči značky E style. Všetky tieto produkty sú dostupné na stránke KRASOTIKA , ktorá sa stala zárukou obrovského výberu značiek, farieb, produktov za veľmi dostupné ceny. Okrem toho som si z tejto stránky zadovážila trsy rias značky Ardell, takže sa povenujeme trošku aj im. :)


Keďže sa jedná o recenziu prvých dojmov First impressions, všetky produkty som testovala celý jeden deň, aby som vedela porovnať a povedať, čo stojí naozaj za vyskúšanie, aká je skutočná pigmentácia tieňov a či vydržia. Osobne ma potešili kontúrky na pery, keďže sama ich veľmi nepoužívam. Na moje prekvapenie som bola oslnená ich efektom a odteraz ich zaraďujem k mojej make up rutine.

JORDANA  / POWDER EYESHADOW MADE TO LAST COLLECTION




Jordana ako pôvodne rodinná firma založená v Kalifornii rozšírila svoje pole pôsobnosti už do celého sveta a zaoberá sa výrobou a predajom dekoratívnej kozmetiky. Táto paletka očných tieňov púdrovej konzistencie je konkrétne v odtieni 05 - WHAT A STEEL. Obsahuje 6 tieňov, ktoré sú kombinované - matné aj trblietavé, čo umožňuje využitie tak ako na denný, aj večerný a slávnostnejší make up. Vyzdvihla by som zlatistý práškový odtieň, ktorý v spolupráci s kvalitným podkladom vytvára naozaj nezabudnuteľný dojem zlatej farby na viečku. Pigmentácia celej palety bola obrovským pozitívom, už na ruke som videla, že sa s nimi bude pracovať super. Naozaj stačí málo pre dosiahnutie nádhernej sýtosti. Dokonca pribalený aplikátor veľmi potešil svojou kvalitou. Pigmentácia odtieňov bola naozaj prekvapujúca, asi doteraz najlepšia, akú som videla. Tiene celý deň držali tam, kde mali. Už teraz sa teším na budúce líčenia s touto paletkou a určite sľubujem nejaké inovatívne a nápadité kreácie :)

 W7  /  GET SET



Pokračujeme ! Pred sebou držím dva podkladové očné tiene, alebo bázy pod očné tiene anglickej značky W7 - takže dabljú sevn :). Ide o odtiene WHITE PEARL FOR A BRIGHTENING EFFECT a NATURAL FOR NATURAL LOOKING EYES. Páči sa mi táto ponuka rôznych odtieňov. White pearl totiž obsahuje miniatúrne žiarivé čiastočky, Natural naopak pôsobí klasickým dojmom podkladovej bázy, či korektora. Sú balené v praktických nádobkách, akurát na štetec alebo bruško prsta. Použila som vo svojom testovacom líčení oba, a to som sa naozaj obávala efektu. White pearl mal naozaj rozžiarujúci a zosvetľujúci efekt a hodí sa na slávnostnejšie líčenie. Rovnako dobre som s ním dosiahla efektu rozjasňovača pod obočím. Čo sa týka odtieňa Natural, bola som veľmi spokojná. Pri oboch bázach totiž tiene naozaj držali celý deň tam, kde mali. Ak mám poskytnúť drobný tip, ja si tieto podkladové bázy nanášam bruškom prsta a niekedy aj v 2 vrstvách pre dosiahnutie lepšieho efektu. Následne očný tieň, ktorý smeruje na pohyblivé viečko nanesiem prstom tiež, pretože akosi vždy naberiem prstom viac farby a tým nemusím tieň niekoľkokrát vrstviť.

JORDANA / LIPLINER
E STYLE / EYELINER, LIPLINER




Testovala som taktiež aj lipliners značky Jordana a E style. E style je česká značka dekoratívnej kozmetiky, pre zatiaľ pomerne menej známa, avšak ponúka naozaj kvalitné a cenovo dostupné produkty.
Odtiene :
Jordana lipliner 09 HOT FUCHSIA
E Style Lip Liner Waterproof & hydrating FROSTY MAUVE
E style Lip Liner Waterproof & hydrating MILK CHOCOLATE
E style Long Lasting Lipliner 01 BUBBLE GUM 
Tieto ceruzky by som rozdelila do 2 kategórií. Jordana a E style dlhotrvajúca v odtieni Bubble gum su klasické matné ceruzky na pery, ktorými naozaj presne vykreslíte kontúry pier. V podstate sa dajú použiť trojako. Môžete si s nimi obkresliť a zväčšiť pery, použiť ich ako podklad pod obľúbený rúž, alebo dokonca naniesť samostatne miesto rúžu, čím docielite matný a dlhotrvácny vzhľad. Mne osobne sa osvedčila posledná možnosť pre ich nádherné odtiene, ktoré mi dokonale sadli. Nebol problém ani počas dňa, ani pri pití kávy a podobne. Dve ďalšie ceruzky značky E style v odtieňoch Frosty mauve a Milk chocolate mali jemnejšiu a mäkšiu konzistenciu. Takže sa dajú nanášať rovnakými spôsobmi, avšak sa rýchlejšie míňali. Ani to ma však od momentálne trendy matného efektu neodradilo :) . Pery pôsobili väčšie, plnšie a farba nádherne držala. Treba ich však častejšie ostrúhať :).

Čo sa týka očných liniek v ceruzke, mám k dispozícii konkrétne tieto dve:
E style waterproof eyeliner 05 AZURE
E style waterproof eyeliner 02 BROWN
Jedná sa o strúhacie ceruzky mäkkej konzistencie, ktoré majú trblietavý základ. Na oko sa mi nanášali obe bez problémov, ale museli byť pekne zastrúhané. Krycia schopnosť a pigmentácia je naozaj super, a ako sľubujú, sú naozaj dlhotrvácne a vodeodolné, čo som zistila už pri nanesení na ruku:) . Veľmi sa teším na zaujímavé líčenie najmä s azúrovo modrou, už teraz mi behajú hlavou myšlienky a nápady.


ARDELL / INDIVIDUAL LASHES


Ardell indivuals som objednávala pre svoj akútny nedostatok trsov a preto, že táto značka je vo "svete rias" toľkokrát ospevovaná, že sa prosto nedalo odolať.Ponuka je široká. Môžte si vybrať od rias na celé viečko rôznych tvarov, až po individuálne trsy. Ja som konkrétne siahla po trsoch bez uzlíka na ich základe, čo umožňuje prirodzenejší vzhľad a jednoduchšiu aplikáciu. Vyberala som v 2 dĺžkach - medium a long, čo sa ukázalo ako dobrá voľba pri dlhších riasach, ktoré našťastie mám, a pre moje modelky by som ešte doobjednala aj kratšie trsy, keďže som s nimi veľmi spokojná. Pôsobia krásnym a prirodzeným dojmom a vydržali mi celý deň. Kedže sa večer vždy musím odlíčiť, netestovala som ich výdrž niekoľko dní, avšak mám aj to v pláne a určite dám vedieť.:)


Ak ešte stále váhate, kde a akú kozmetiku nakúpiť, možno Vás presvedčia nastávajúce recenzie a tipy na líčenia, ktoré sa chystám urobiť najbližšie dni :) Na výber budete mat extravagantné líčenia, ale aj tutoriály pre úplných začiatočníkov krok po kroku. Som veľmi vďačná úžasnej stránke krasotika , ktorá k nám na Slovensko priniesla svetové a kvalitné značky kozmetiky a dosť rozvírila hladiny dekoratívky u nás :)

Na záver pripájam moje testovacie light líčenie na bežný deň, kde som skombinovala podkladovú bázu W7, odtiene paletky Jordana a ceruzku E style waterproof eyeliner brown. Na perách mám ceruzku na pery E style v odtieni Frosty mauve. Tento síce jemnučký makeup vydržal celý deň v takom stave, v akom ráno vznikol a na základe toho som napísala túto recenziu :) Prajem ešte krásny večer Vám všetkým, a už onedlho sa čítame opäť.



You May Also Like

2 comments

  1. Mňa veľmi zaujali tie trsy od značky Ardell, už dlho sa na nejaké chystám :)

    ReplyDelete
  2. Super su ozaj ! A som pozerala , ze existuju aj nakombinované rozne dlzky. Musim nabuduce aj lepidlo original od nich zobrat a skusit, ci ozaj vydrzia niekolko tyzdnov :-)

    ReplyDelete

Labels

abc derm Advent adventný kalendár aktivátor vitamín C Albi alcina alergia na slnko amoureux AnneMarie Borlind ANNEMARIE BÖRLIND anti ageing antioxidant aphloia aqua nature armani Aromaterapia aromaterapia Vianoc ashvagandga atopická dermatitída atopická pokožka atopik autumn avon Baby babyliss BaByliss PRO Titanium Tourmaline Balzam na pery balzamy na pery bambucké maslo BB krem BB krém Beauté Pacifique beauty BellaRose bio kofein bioderma bioruza biotechnologická pavučina birthday Black Friday Black Friday notino blog blogger bloggers body body mist bourbon boutique Calvin Klein Cara Mia Ti Amo care catrice catrice cosmetics CC krem ceruzka na oči česanie Cestovanie cestovné balenie kozmetiky chanel chemicky peeling Chloe Chloé chodidlá Chromafusion chyby v líčení cistenie cistenie pleti Čistenie pleti cistenie stetcov cistiaci gel čistiaci sprej citrusová vôňa Cleanser coldcream cosmetics cream cut crease dámska vôna dámska vôňa dánska kozmetika darček darceky darčeky darčeky ku dňu otcov darčeky na Vianoce darceky pre muzov darčeky pre mužov darčeky pre ženy Deep Euphoria dekorativka dekoratívka dekoratívn a kozmetika dekorativna kozmetika dekoratívna kozmetika deň matiek Deň otcov denny krem deodorant DEOGUARD depilácia a epilácia dermablend dermabrázia dermatokozmetika dermokozmetika desatoro Deti detox detska kozmetika Detská kozmetika dewy dezodorant Dieťa disney Disney EP Line Divine Decadence doplnky doplnky výživy Double Wear Dovolenka eau so daring eko elixir Enzymovy Peeling Estée Lauder Euphoria event eyebrow tutorial obočie avon pupa milano eyeshadow face cream fall farbenie obočia farbenie vlasov farby na vlasy fast and fabulous favi Favi.sk fén na vlasy fitness fitness strava fixing flora flora by gucci fluid fluidny makeup foto fotokniha fotoobraz friends Ganz Schon Lang gel Gél lak gel shine gelove nechty gélové nechty GFC Giorgio Armani giveaway glam it up GOSH grace cole granatove jablko gucci Gucci Guilty Gucci Guilty Absolute guerlain Guilty hair hairstyle hairstyling hand care hand fluid health Healthy lifestyle hesperidin himalaya hodinkakrasy horčík HUGO BOSS hyaluron HYALURON 2.0 hyaluronove ocne obklady hydra végétal hydratacia hydratácia hydrogélové vankúšiky Hypnôse IN2U INCA Collagen inspiracia instafix interaktívna ceruzka interier intímna hygiena IPL epilátor jar Jean Paul Gaultier jesen jeseň jesenná vôňa jeunesse kabelka kapsuly kofein kokosovy olej Kórejská kozmetika koriander Korika kozmetická taštička kozmeticke sady kozmetika kozmetika na zimu krasa krása krasotika krem krém krém na oči krem na ruky kremík kruhy pod očami kulmofen Kúpeľ kúzelné čítanie kvetinová vôňa kvetinovo ovocná vôňa pre ženy kvetiny kvety kyselina hyaluronova kyselina mliečna L´Oréal Professionel Serie Expert Inforcer La Nuit Trésor Nude lak na nechty Lancôme Lancôme. vône lash love láska Le Male Legend Spirit lesky na pery letne novinky letné tipy leto licenie Líčenie linka Linola Linola Face lip colour lipcolour lipstick Liu Jo live fearlessly loosing weight Lovely U Ma Vie magneticka paleta magnézium makadamiovy olej make up make up art makeup Makeuprevolution man mango Marc Jacobs mark mark face and body mark scrub mary kay marykay MaryKayDoma masáž maska maska na oči maska na pleť mastná pleť matny ruz MATRIX Matrix Total Results matt maybelline metallic metallic meets matt mikrodermabrazia mikrodermalna kolekcia plus minerály miracle 3D miracle set MK modeláž modelaz nechtov Modio Modio.cz moja kabelka mokrá pedikúra Mon Evidence Montblanc morský kolagén MUR muscle aggressive muscleagresive muzi muži muzsky krem mýty o líčení nabytok nakupovanie nakupy nákupy NaniNails NaniNails. nechty NaniNails.sk Naturally nature nechty Nemecko neve cosmetics nocne serum nocny krem nohy Nomade notino Notino travel notino.sk notinosk notinosk suché vlasy novinky nude nutri kofein komplex nutri shine NYX professional make up o mne začíname getting started about me obočie ochranny fluid očná starostlivosť ocne obklady očné okolie očné sérum očné tiene očné vačky ocny krem odličovacia rukavica odličovacie tampóny Odličovanie pleti odstraňovanie chĺpkov odtieň oleje olivy omyly omyly skincare online databaza online nakupovanie opaľovacie prípravky opaľovanie oral b pro ovocná cyprusová vôňa ovocna vona paleta paletka Paradoxe Gift Box parfem parfém parfém pre ženy parfemovana voda parfémy parfémy pre ženy parfumovana voda parfumy pedikúra peeling peony perfect palette Pery petra lovely hair petralovelyhair photo Photoderm planet spa plantur 21 plet pleť pletova kozmetika pleťová kozmetika pletova starostlivost pleťová starostlivosť pletova voda pletove serum pletovy krem podklad pokozka pokožka pokožka hlavy pomegranate popraskane pery porovnanie poškodené vlasy pre aging krém pre mužov present pretty rose prípravky na opaľovanie príroda prirodna kozmetika prírodná kozmetika Produktove Ranajky pudrovy fluid pure light recenzia RefectoCil relaxácia remington resvetralol review revlon riasenka rose rose water rouge allure ink ruz rúž ruz na pery ruza ruzova ruzova voda ruzovy olej saal digital saaldigital samoopaľovacia pena samoopaľovanie satenove ruky saténové telo satin body satin hands satin lips scholl self tanning serum sérum sérum s vitamín C a E shalimar shopping shower Si singles day skin care skin manager Skincare skinvigorate Skinvigorate Sonic kefka skvalán Slnečná kozmetika Slnečná ochrana slnko soaphoria sonická kefka sonické čistenie spálená koža Spálenie špirála šport SPORTIQUE sprchový gél sprej squalane srchova pena ST MORIZ starostlivost starostlivosť starostlivosť o očné okolie starostlivost o pery starostlivosť o pleť starostlivosť o pokožku starostlivost o ruky starostlivosť o telo starostlivosť o vlasy štetce štetec styling suchá pedikúra suchá pokožka hlavy suche pery suché ruky suché vlasy summer sun di gioia superstay matte ink súprava štetcov svadba sviatky sviečky Swartzwald system hydro T zóna tekuty matny ruz telová hmla telová kozmetika telová starostlivosť telové mlieka telove sufle telový mist telový sprej terapia vôňou testovanie Textilná maska timewise tint tip na nakupy tipy na darceky tipy na letný makeup toaletna voda toaletná voda tonikum tonovaci krem trendy TRESemmé tričko true typ pleti typológia pleti učenie Učenie hrou ultrahd úpal úprava obočia Uriage UV gél valentín Valentínske tipy vanilka vanilkový sprej vanilla vanilla blush vápnik vaxicum Versace Versace Crystal Noir vianoce Vianočné darčeky vichy Victoria´s Secret VIP Ranajky vitamín C Vlasová kozmetika Vlasová ochrana vlasova starostlivost vlasová starostlivosť vlasy vlnité vlasy vodeodolné líčenie vona vôňa Vôňa pre mužov vonné sviečky Výbava pre bábätko výkon vypadavanie vlasov wedding Weleda wishlist Yankee Candle YSL Yver Rocher yves rocher Yves Saint Laurent zazracna kolekcia zdravie zdravie benu lekáreň ženy zima zlato v zime zmiešaná pleť Zoeva Rose Golden luxury set vol 3